Колл-центр:1408 (Тегін қоңырау шалу)

2017 жылдағы маркетингтің басты трендтері


Маркетинг технологиясы қалай өзгерсе де, оның мәні әрқашан бірдей болып қалады: сіздің тауарыңызды тұтынушылардың көбіне көруге жағдай жасайды. Алайда, жаңа технологиялар мен стратегиялар маркетинг тиімділігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді, әсіресе, егер сіз оларды өз бәсекелестеріңізден бұрын пайдалана бастасаңыз. Forbes сарапшысы ағымдағы маркетинг трендтерін саралап, 2017 жылы сала ішінде қандай үрдістер басты болатынына болжам құрды.

1.Клиенттер үшін бірегей тәжірибе құру едәуір маңыздырақ болады

Бірегей клиенттік тәжірибе құру бүгінде кез-келген индустриянын маркетингі жүрегінде жатыр. Бұл аспект бизнес үшін әрқашан маңызды болды, бірақ бұл, әсіресе осы және келесі жылы бірегей маркетингтік стратегиялар және өзінің сандық жарнамалық кампанияларында қайта құрулар үшін барлық кәсіпкерлер клиенттерге бағдарланады.

2. Тиімді және дәл өлшеу: болжам 2.0

Маркетингтегі деректерді талдау ең сәтті емес жылды бастан өткерді. Жылдың екінші жартысы Facebook және бірнеше басқа да ірі компаниялар тарапынан шын мәнінде, пайдаланушылардың белсенділігі және басқа да маркетинг статистикасының негізгі есебінің нашар жұмысы үшін мойындау әкелді. Сондықтан, сөзсіз, 2017 жылы индустриясы возьмется за эту проблему жаңа күшпен және шығаратын жаңа, неғұрлым сенімді өлшеу әдістері.

Сондықтан, сөзсіз, 2017 жылы индустрия бұл мәселені шешуге жаңа күшпен кірісіп және неғұрлым жаңа, сенімді өлшеу әдістерін шығарады.

3. Жаңа маркетингтік ұстаздар: технологтар және деректер жөніндегі мамандар

2017 жылғы көптеген трендтерден барынша пайда алу және жаңа маркетингтік технологияларды дұрыс біріктіру үшін, маркетингтік бөлімдердің басшылары деректерді және компьютерлік технологияларды жақсы талдай білуі тиіс немесе, кем дегенде бұл салада сенімді кеңесшілері болуы керек. Зерттеулер көрсеткендей, 4-5 компаниялар бүгінде маркетингтегі технология бойынша мамандарды жалдайды немесе жалдауды жоспарлауда.

4. Барлығы дербестендірілген болады

Жаппай өндіру жыл сайын тауарларды даралауға көбірек тырысады — Кока-Коладан бастап аяқ киімге дейін. Көптеген компанияларға бұл клиенттер олармен арнайы орнатылған каналдар арқылы өзара іс-қимыл жасауы тиіс екенін білдіреді: мысалы, дербестендірілген e-mail алуы немесе компанияның чат-ботымен тілдесу.

5. Видео-контент: көп және жақсы

Контент маркетологтың интернетте әлі де бас қаруы болып табылады, бірақ пайдаланушылар арасында неғұрлым танымал контент түрі өзгереді. Дегенмен, контенттің дәстүрлі мәтіндік нысандары, мысалы, блогтар, рецензиялар, әлеуметтік желілердегі жазбалар және электрондық кітаптартар, әлі де өзекті, 2017 жылы ең ыстық контент тренді видео болады.

6. Әлеуметтік медиаға тағы да үлкен назар

Бүгінде компаниялар әлеуметтік желілерді қызықсыз және біркелкі контент ағынның көзі үшін пайдаланатынын көпшілігі жай ғана елемейді. Әлеуметтік желілер де дербестілік болуы тиіс, сонда Facebook және басқа да танымал желілердін жаңа құралдары болашақта бұл процессті оңай жасайды.

7. Заттардың интернеті

Заттардың интернет әлі тұр нәрестелік кезеңде, бірақ бүгінде технология осындай жылдамдықпен дамыса, 2017 жыл осы технологияны маркетингтегі қолдану уақытты үшін өзекті болуы мүмкін. Миллиардтаған құрылғылар бүкіл әлем бойынша интернетке қосылған және бір-бірімен қатынасуда —бұл маркетологтың арманы. Іс техникаға байланысты.

8.Чат-бот және жасанды интеллект алдынғы қатарға шығады

Чат-бот бүгін пайдаланушыларға жиі қойылатын сұрақтарға стандартталған жауаптар береді, бірақ жақын арада олар, жүгінген әрбір пайдаланушы үшін дәлірек айтқанда нақты ақпаратты таңдай алатын болады. Бұл дегеніміз, сіздің клиентіңіз оның тілектері туралы білетін және сатып алушыға ұнамды болуға тырысатын жасанды интеллектпен тілдесе алады.



Назад