Колл-центр:1408 (Тегін қоңырау шалу)

Сатып алушының сіздің өніміңізге деген қызығушылығын қалай қайтаруға болады


Егер сіздің экономикалық тауашаңыз саудамен байланысты болса, ал сатып алушының сізге қызығушылығы жоғала бастаса және бұл сату көлеміне әсер етсе, онда осы қызығушылықты қайтару бойынша төтенше шаралар қабылдау керек.

Белгілі болғандай, адамдар тек тауардың өзін ғана сатып алмайды, сонымен қатар оның сыртқы келбетін де сатып алады. Бұл ереже әсіресе мақсатты аудиториясы әйелдер болып табылатын өнімнің сатушылары үшін өзекті болып келеді. Сіздің тауарыңыз тұтынушы өзінің назарын ұқсас тауарлардың болуына қарамастан соған тоқтатындай көрінуі керек. сондықтан тек өнімнің сапасына ғана емес, сонымен қатар оның дизайнына да ерекше көңіл бөліңіз. Тауарды рәсімдеуді іске асыру үшін жасампаздық сиқырын және ойлаудың жарқындығын қолданатын орны осы.

Сіз үшін қосымша қызметтер кешені де елеулі көмек беруі мүмкін. Көптеген компаниялар өздерінің эксклюзивтіктерін және ерекшеліктерін сақтай отырып, бұл аспектіні назарға алмайды. Бекер оған көңіл бөлмейді. Жиірек дәл сол қосымша қызмет сатып алушылардың сіздің өніміңізді таңдап алуына жәрдемдеседі. Әсіресе, егер қосымша қызмет тегін болса. Өздеріңіз білетіндей, сыйлықтарды бәрі жақсы көреді.

Онымен қоса, Бүкіл әлемдік тор ресурстарын қолданыңыз және Ғаламтор арқылы сатуды жөнге келтіруге тырысыңыз. Өніміңізді және оның бағасын сайтқа, әлеуметтік желілерге енгізіңіз, өз жобаңызды дамытыңыз. Бренд атауы бойынша ол ізденістердің бірінші қатарында болуы керек.

Тапсырыстарды online қабылдаңыз. Бұл сіздің сатып алушыларыңыздың адалдығын арттырады. Олар тауарлардың барлық тізімін көре алады. Тауарлардың толық тізімін көре отырып, олар көп тапсырыс бере алады. Ал телефон бойынша тапсырыс беруде көбісі менеджерге, оның сұрыптамалар туралы біліміне, клиентке қажеттісін ұсына алатындығына байланысты болады.

online режимінде тапсырыс бергенде, клиент сіз оған ұсынатындардың бәрін өзі көреді: бағаны, тапсырыс құнын. Сатып алушыларыңызды осындай ыңғайлы құралдан айырмаңыз. Практикада тексеріп көріңіз: online-тапсырысты енгізу жиірек орташа чектен артық болады.

Онымен қоса, тауар үшін төлем тәсілдерінің тізімдерін кеңейтіңіз (ғаламтор – әмияндары, төлем және кредиттік карталарға арналған POS-терминалдар, ұялы телефондар шоттары). Сатып алушыларыңызға барынша көп төлем тәсілдері қол жетімді болса, сатудың да ықтималдығы жоғары болады.

Өз компанияңыздың бұрышына тұрақты баға саясатын іліп қойыңыз. Тауарды клиентке бастапқы айтқан бағамен сатыңыз. Пайда үшін бірнеше қосымша теңгенің артынан жүгіру сатудың құлауына алып келуі мүмкін. Клиенттердің сұраныстарын барынша қанағаттандыруға бағытталған бедел сіз үшін үнемі басым болуы керек. Сонда ғана сатып алушылар қызығарлық тұрақтылығымен ажыратылады.

Менеджмент туралы да ұмытпаңыз. Сату бөліміне тек жақсы мамандарды ғана емес, нағыз энтузисттерді қабылдаңыз. Олар 100% клиентке ұсынатын өнімнің табынушысы болулары керек. Жалғандықты сатып алушылар бірден сезеді, сондықтан назарыңызды өте жақсы коммуникативтік қабілеттері бар жарқын жүзді адамдарға тоқтаңыз. Олардың еңбектерін лайықты еңбек ақымен қолдаңыз. Сату көлемін жоғарлату сіздің персоналды іріктеу бойынша көп еңбекті қажет ететін еңбегіңізді жүз есе қайтарады.

Кез келген уақытта қол жетімді болыңыз. Тәулік бойы кеңес беру – бұл тиімді сатудың маңызды құраушының бірі болып табылады.

Сатып алушыларыңызбен үнемі байланыста болыңыз. Оларға сізде қандай жаңалық болып жатқанын: акциялардың басталуы, бағаның төмендеуі, жаңа тауарлардың келуі және маңызды болып есептелетін барлығы туралы хабарлап отырыңыз. Бұл сайттағы жаңалық, email және SMS-тарату, үнпарақтар, ғаламтордағы жаңалықтар, кездесулер, семинарлар, персоналды телефон шолулар және т.б. түрінде болуы керек. Ақпараттық ықтимал жолдарының біреуін де шектемеңіз. Осылайша, сіз барынша көп аудиторияны қамти аласыз.

Және есіңізде болсын: жеңілдікте 10 теңгені жоғалтпай, еш нәрсе таппағаннан гөрі, осы 10 теңге жоғалтып, бірақ көп табыс тапқан дұрыс!



Назад