Колл-центр:1408 (Тегін қоңырау шалу)

Компаниядағы сатушының ролі


Компаниядағы сатушының ролі

Сатушы не істеуі қажет? Сату! Компаниядағы сатушының басты әрі тікелей міндеті  - сатта білу. Дегінмен оның жалпы жұмыс күнінің қанша уақыты басты міндетін атқаруға кететіні жайлы ойланып көрдік пе? Шындап келгенде  уақытының 80% сатушы ішкі коммуникацияға арнайды, тек 20% жұмысы сатуға әсер етеді, мұнымен компания кірісінің басым бөлігін жіберіп алады.

 Сату бұл:

 ·         Клиент іздеу;

·         Клиентпен қатынас орнату;

·         Клиенттермен кездесулер;

·         Клиентпен коммуникация;

·         Клиентпен кері байланыс;

·         Клиентпен push up.

 Сатушының басқа айналысатын нәрселері сатылымға еш қатысы жоқ. Қанекей сатушының нені жасамауы керектігін егжей-тегжейлі қарастырып көрейік:

  - ассортиментті қалыптастыру (егер оның талғамы жоғары болған күннің өзінде де);

- баға саясатын анықтау (сатушылар бағаны көтеріп, немесе өз ойымен жеңілдік жасауы жіберуі мүмкін, нәтижесінде компанияңызды қанша тұратынын сіз білмейтін боласыз;

- компанияны жайғастыруды құру (егер сатушы компания образын өз бетінше құруға мәжбүр болса, оның бейнесі клиенттердің көзқарасы бойынша әр түрлі болады);

- тауардың артықшылығын жасау (компанияның бүтіндей қабылдануы үшін компаниямен бүтіндей қалыптасуы керек);

- сату құралдарын таңдау.

 Реттеу үшін алдымен себептерін айқындау керек, жоғарыда көрсетілген пункттерді  сатушы неліктен өздігінен жасамауы керек.

 Неліктен жасамауы керек:

Талғам мен көзқарастың әртүрлілігі. Егер командада бірнеше сатушы жұмыс істесе олардың клиентке таныстырудағы әрқайсысының көзқарасы біркелкі бола бермейді, нәтижесінде клиент сіздерді әртүрлі қырдан таниды.

Компаниядағы анықталмаған жұмыс мерзімі. Егер сатушы жекелей жұмыс істеген болса, оның кетуімен сіз клиенттер қатарын да жоғалтасыз. Клиент не алса да ол бірінші кезекте компаниямен тағайындалатынын білуі керек, кімнен және қандай сатушыдан алса да.

 Клиенттерді тартудың жекелей жүйесі. Егерс сатушы компания артықшылығын өзі ойластырса, яғни жүргізу модельін таңдап, бағаны әр түрлі қолданса, онда компания шынайы қабылданбайды, клиент сіздің кім екеніңізді түсінбей қалады. Әр сатушы жекелей клиенттер легін тартатын болады, оны компания бақылай алмай қалады.

 Әрбір әрекеттің соңы қандай да бір нәтижеге әкеп соғады, сондықтан өз бетінше жұмыс істеген сатушының ақыры неге әкелетінін қарап көрейік.

 - Сатушыны жоғалтқандағы қатер – сатушы кеткенде компания орта есеппен 10-15%  кірісін жоғалтады. Алайда, өз артықшылығыңызды біле отырып әрі осыған тән жағдайды анықтай отырып сіз сатушы ролін 100% ден 50-40% дейін төмендете аласыз.

- Компания ұстанымының шайлып кетуі – егер біз компания жайлы сан түрлі еститін болсақ, санамызда ол байыпты компания емес деген көзұарас қалыптасады, яғни жүйесіз әрі тәжірибесі жоқ деген. Ескеріңіз, қалыптасқан абырой көп жылдарға дейін өзгермейді. Егер компания абыройына нұқсан келсе оны қалыпқа келтіру оңайға соқпайды.

 - Тұрақсыз клиенттер легі – егер сатушы көп нәрсені өз қолына алатын болса онда клиенттер тек соған қарайтын болады, олардың қайдан келіп, қайдан кеткені сіз үшін жұмбақ күйінде қалады. Сіз жоқ дегенде 3 бұрынғы компания болашағын көріп тұруыңыз керек, нақты дерексіз тіптен жарты жылдық болашағын көру мүмкін емес.

 

 

 



Назад