Колл-центр:1408 (Тегін қоңырау шалу)

Маркетинг бойынша мақалалар


Автоматтандыру — бұл арнайы роботтармен тауарды сатуды енгізу емес. Сату көлемін менеджерлер ұлғайтатын болады. Автоматтандыру олардың жұмысын жүйелеуге көмектеседі. Автоматтандыру дұрыс енгізілсе менеджердің сату жұмысы жеңілдеуі тиіс.
Маркетинг технологиясы қалай өзгерсе де, оның мәні әрқашан бірдей болып қалады: сіздің тауарыңызды тұтынушылардың көбіне көруге жағдай жасайды. Алайда, жаңа технологиялар мен стратегиялар маркетинг тиімділігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді, әсіресе, егер сіз оларды өз бәсекелестеріңізден бұрын пайдалана бастасаңыз. Forbes сарапшысы ағымдағы маркетинг трендтерін саралап, 2017 жылы сала ішінде қандай үрдістер басты болатынына болжам құрды.

Сіз қалыптастырған компания белгілі нарықта жұмыстардың, тауарлардың және қызметтердің орнын алғаннан кейін және өзінің позициясын бекіткеннен соң, онымен алынатын табыстың көлемін қалай арттыруға және таза табысты көбейтуге болатыны туралы ойлануға мүмкіндік туады.

Қазіргі кезде нарық түрлі тауарлар және қызметтерге толы. Сондықтан кез келген кәсіпкер түсінеді – тауар немесе қызметті табысты сату үшін біршама күш жұмсау қажет. Тауарды нарыққа енгізу өз алдына, оны жарнамалау да керек. Бұл үшін сату, маркетинг, қоғамдық байланыс, жарнама бөлімдері құрылады, олар өз кезегінде, бірқатар құралдарды пайдаланады: БАҚ-да жарнама, «суық» қоңыраулар, акциялар, жаппай сатылымдар.
Аз уақыт бұрын мекеме қызметкерлерін ынталандырудың тек бір ғана әдісі бар болған. Ол тек ақша баламасы түрінде болған. Басқа сөзбен айтқанда қызметкердің еңбек ақы деңгейі неғұрлым жоғары болса, оның еңбекке ынтасы да соғұрлым жоғары болады. Компанияның барлық мамандарына жақсы жұмыс жасағаны үшін сыйақы төленген, ол атқарылған жұмыстардың оң нәтижесін растаған.
Компанияның нарықтағы үлесіне қарай маркетингтік стратегиялардың түрлері — шабуыл, қорғаныс, ауытқу стратегиясы болып бөлінеді. Оларды маркетингтегі "әскери" стратегиялар деп атайды.
Шығын аз – кіріс көп
Кез келген бизнестің ең бірінші орындағы мақсаты – кіріс алу. Бұл үдерісте шығын неғұрлым аз болса, соғұрлым жақсы. Бұл ұстаным әр кәсіпкерге, тіпті өз ісін жаңа қолға алып отырғандарға да түсінікті және жақын.
Қаржылық менеджменттің басты құрамдауышы
Шағын кәсіпкерлік субъектілерінің кірісі аз болады, ол жеке қаржы қызметін ұстауға мүмкіндік бермейді. Сол себепті қаржылық стратегияны кәсіби тұрғыда қалыптастыру осы саланың маманы болмаған жағдайда қиынға түседі. Сыртқы бухгалтерлік есеп қызметін кәсіпорынның қаржылық жағдайын дәл сипаттауға қабілетсіз болады. Орта бизнесте өзінің кәсіби экономистер тобына жұмсалатын шығындар қолайлы болады. Ауқымды ірі бизнесте бірден бірнеше арнайы бөлімдер құруға болады. Олар толық есептер дайындап, компанияның қаржылық жағдайын нақты түсінуге қажетті мұқият талдау жасайды.
Егер сіздің экономикалық тауашаңыз саудамен байланысты болса, ал сатып алушының сізге қызығушылығы жоғала бастаса және бұл сату көлеміне әсер етсе, онда осы қызығушылықты қайтару бойынша төтенше шаралар қабылдау керек.
Компаниядағы сатушының ролі
Сатушы не істеуі қажет? Сату! Компаниядағы сатушының басты әрі тікелей міндеті  - сатта білу. Дегінмен оның жалпы жұмыс күнінің қанша уақыты басты міндетін атқаруға кететіні жайлы ойланып көрдік пе? Шындап келгенде  уақытының 80% сатушы ішкі коммуникацияға арнайды, тек 20% жұмысы сатуға әсер етеді, мұнымен компания кірісінің басым бөлігін жіберіп алады.

1 2 3 4 >