Колл-центр(Тегін қоңырау шалу):
1408+7 (800) 080 18 90

Суши франшизасы: нарық сыйымдылығы және тұжырымдаманың әр алуандығы


Ресей аумағында take-away суши мекемелерінің франшизасы бірнеше жыл бұрынғы жапондық асхананың толық форматты мейрамханаларының жалғасы болып табылады және атағы жағынан өз тұтынушыларын және әлеуетті франчайзды да бей-жай қалдырған жоқ. Нарықтағы жұмысын аз уақыт бұрын бастағанына қарамастан, компаниялар өз ұстанымдарының «мәдениетін» кеңінен таратып үлгерді.

Бүгінгі күні экономикалық жағдаят дамуы арасынан өтіп, нарықты мықты қатысушылар ғана қалды, олар кешенді ұсыныс қалыптастыру арқылы өздерінің франчайзинг нүктелерінің санын арттыруды жалғастырып отыр. Суши франшизасы арасындағы көрнекті франчайзерлерді қарастырып көрейік.

Қазіргі уақытта франчайзинг нарығында суши кәсіпорындары арасында take-away дүкендері және жеткізу қызметі форматындағы  мекемелер сұранысқа ие екенін айта кету керек. Осындай форматтағы мекемені ашуға инвестиция шығыны жапондық асхана мейрамханалары мен дәмханаларын ашудан аз болады. Бүгінгі таңда олар 199 мың рубльден – 2,5 млн рубльге дейін жетсе, пашуаль жарнасы 199 мың рубльден – 430 мың рубльге дейін болды.

Осындай франчайзинг ұсыныстартының тиімді шарттары мен орташа чектің төмен болуы  серіктестер мен сатып алушыларды тартуға мүмкіндік береді. Осындай франшизаларға зор қызығушылық экономикалық құлдырау кезеңінде де байқалды. Мысалы, франчайзинг нарығының жаңа қатысушылары арасында «Әлеуметтік суши» франшизасын бөліп көрсетуге болады, бұл тәжірибелі өңірлік желі take-away дүкендер тұжырымдамасын жасаған, мұнда суши мен пиццалар оңтайлы бағамен ұсынылады. Кәсіпорынды ашу инвестициясы 1,26 млн рубльді құраған (пашуаль жарнасын қоса алғанда), ал жоспарлы өтеу – 6-7 ай болған.

Қазіргі жағдай мен ұзақ уақыт бойы жұмыс жасап келе жатқан take-away форматындағы франшизалар туралы айта келе, компанияның франчайзинг бөлімінің басшысы А. Лютиков тұжырымдамалардың көп болуына қарамастан аталған салада тұтынушылық сұраныстың артып отырғанын, оның ішінде, бұрын бағасы жоғары сегменттер мекемелерін қалайтындар есебінен жоғарылағанын айтып кетті. Бұл жағдай аймақтарды әсіресе жақсы орын алған. Осылайша, баға сегменті демократиялы кәсіпорындар take-away франшизаларына әлеуетті серіктестердің қызығушылықтарын арттырып отыр. Осындай үрдіс алдағы уақытта тұрақты түрде жалғасады.

«Әлеуметтік суши» желісінің негізін қалаушылардың бірі С.Назаров "take-away + жеткізу" форматындағы қоғамдық тамақтану мекемелерінің қарқынды дамуы мен олардың жоғары нәтижелерге қол жеткізу мүмкіндіктері зор екенін айтып кеткен. Оның сөзіне сәйкес,  компания өндірістік үдерістерді оңтайландырып, бизнес өзінің жоғары экономикалық көрсеткіштерін көрсеткен, ал мәзір тұтынушылар тарапынан кең сұранысқа ие болған. Нәтижесінде кәсіпорынның таза табысы 600 мың рубльді құрайды, ал бір нүкте орта есеппен күніне 100 тапсырыс қабылдайды. Компания өкілі К. Большакова да нарықтың оңтайлы дамуы туралы болжам жасап отыр. Сарапшының пікіріне сәйкес, take-away форматындағы франшизаға кең сұраныс миллионер қалаларда да, шағын елді мекендерде де байқалып отыр. Осындай кәсіпорындар санының көп болуына қарамастан нарық жоғары сыйымдылыққа ие және кейінгі жылдары сегментін кеңейтуі мүмкін.

Осылайша, бүгінгі таңда суши франшизасы – қоғамдық тамақтанудың дамын келе жатқан сегменті. Дәмхана, мейрамханалардағы жапон асханасынан басқа, «алып кетуге болатын дайын тағамдар» дүкендер тұжырымдамалары да қызығушылық тудырып отыр. Ашу үшін салымның аз болуына байланысты осындай кәсіпорындар желілері өз дамуын жалғастырып, нүктелерінің санын арттыруы мүмкін.


Назад