Колл-центр(Тегін қоңырау шалу):
1408+7 (800) 080 18 90

Франчайзинг бойынша мақалалар


Жаңа бизнесті жылдам әрі сапалы етіп ашу үшін көбінде бұрыннан жұмыс істеп келе жатқан табысты кәсіпті көшіріп ала салу тиімді екені жасырын емес.
Франшиз таңдауда негізгі үш кезең ұсынылады: Франшиздің беріктігі мен тұрақтылығын анықтау. Франшиздің қаржылық моделінің есебі, өзіндік талдау жүргізу. Айналадағы бәсекелестіктің объективті бағалау, яғни макроэкрнрмикалық жағдайдағы.
Франчайзинг немен тиімді?
Қазақстанда 350-ге жуық кәсіпорын франшиза бойынша жұмыс жасайды. Дайын бизнестің нұсқаларын іске асыруға қызығушылық жыл сайын қарқын алып келеді. Ендеше жас кәсіпкерлер алдында екі таңдау тұр. Өз жобаңның қаңқасын қалау немесе дайын тауар белгісін сатып алу. Қай жол тиімді?
Дамыған фирмаларға әсіресе осы өзіндік құнның төмендеуі көп әсер етеді, ал өзіндік құнның жоғарылауы – құлдыраудың салдарына әкеледі. Бұл жағдайда Volvo автоконцернін сатып алған қытайлықтардың үлгісін сөз етеміз.
Ресейлік сарапшы Наталья Чиненова қазақстандық кәсіпкерлерге не істемеу керектігін айтып берді. Оның пікірінше, жеңілдіктер — ритейлдер үшін ең қате таңдау. Оған қоса, біздің сатушыларға клиенттермен қарым-қатынаста өте мұқият болғаны жөн.
Қытай франшизы
Қытай франшизінің пайда болғаннан қазіргі күнге дейінгі тарихынан қысқаша үзінді. Қытай франшизінің қарқынды өсуі немен байланысты және біз неліктен олардан франшизді сатып алуға кеңес бермейміз.
Жаңа франшиз. Жаңа франшиз үшін франчайзи қаупі. Жаңа франшиздің франчайзиге пайдасы.
Жаңа франшиздер дегеніміз бұрын соңды франчайзингтік нарықта кездеспеген жаңа сауда маркасы.
Белгілі аймақтағы тұтынушылар үшін жаңа тауар түрі мен қызмет көрсету жаңа франшиза болып саналады.
Nestle жаңа «қосымша» жобаға франчайздер іздейді
Швециялық компания тек Мәскеу мен Мәскеу облысында 250 дүкен ашуды жоспарлап отыр. Nestle «Водный экспресс» дүкенін аша отырып бизнес серіктестеріне Nestle Pure Life — Nestle халықаралық бренді негізінде суды сату мен жеткізуді ұсынады, компания суды шағын көлемде (0,5 л) және жеткізушілер үшін көлемді ыдыста (19 л) шығарады.
Ресейдегі франшиз нарығына талдау және оның даму болашағы
Шағын бизнес бұл – кез келген мемлекеттің экономикалық тұрақты дамуына әсер етететін аса қозғалыстағы элемент екені белгілі. Дәл осы үшін де біздің экономикамыздағы оның жалпы құрылымдық позициясын нығайту қажет. Бұл сатыда шағын бизнестің тиімділігін арттырудың нәтижелі әдісі әрі оның аймақтық деңгейдегі көрсеткіші болып франчайзинг табылады. Ресейде 6 мыңнан аса кәсіпорын оны бизнес-үлгінің негізгі сапасы ретінде таңдады. Шағын бизнестен түсетін ЖІӨ (жалпы ішкі өнімнің) үлесі  23,6% құрайды, АҚШ-та ол – 50%, Жапонияда – 80%, ал Еуропа елдерінде – 50-70%.
Аймақтардағы киім желісінің өсуі филиал жетекшілерін жігерлендіреді
ГК ELIS серіктестермен өзара сапалық әрекетті жақсартуда бөлшек сауданы жекелей жүргізуде, әсіресе оны еліміздің алыс аймақтарында жүзеге асырып, өзіндік даму қарқынын жылдамдатпақ. Салыстыратын болсақ: 2013 жылы серіктес дүкендер ашылған болса, ал 2015 жылдан бастап жыл сайын мұндай 15 нүкте ашу жоспарлануда.

< 1 2 3 4 5 6 >