Колл-центр(Тегін қоңырау шалу):
1408+7 (800) 080 18 90

Франчайзинг бойынша мақалалар


Наубайхана – отандық қоғамдық тамақтану нарығының «майлы кесегі» екені сөзсіз. Жаңа ғана піскен тоқаштың хош иісі бала кезден таныс және оған деген сүйіспеншілік ұннан жасалған тағамдарды пайдалануды шектеуге шақыратын кезекті сәндегі жаңа диеталарға қарамастан сөнбейді. Саланың қажеттігін «жақын орналасқан» наубайханалардың кең таралуы растайды – олардың саны күн санап артып отыр.
Біздің елімізде «фрнашиза» ұғымы танымал болып келе жатыр. Мұндай үрдіс таңқалдырмайды, нақ франшиза тәрізді қызмет түрінің арқасында жеке істі бастаған жеңілдеу  болады. Бірақ медальдің сыртқы жағы да бар – сіздің франшизаңыз бірегей және қызықты болуы тиіс.
Енді бастаушыларға арналған франшиза: франшиза бойынша бизнесті неден бастау керек
Әрбір кеңсе қызметкерінің арманы ол – өзінің жеке ісін ашу. Алайда көпшілігі іс жүзінде тұрақтылығын тәуекел етуді қаламайды. Көптеген адамдардың басты қорқынышы ол ақшасын, уақытын және орныққан жұмысын жоғалтып алуы ықтималдылығына негізделген. Біреу барлығын тәуекелге қойып өзінің жеке бизнесін ашады, ал енді бірі өзінің жұмысында, ал біреу жұмыс жасап жүрген бизнестің франшизасын сатып алып өзінің тәуекелін азайтады.
Мәдениеттер ассимиляциясындағы франчайзингтің рөлі
Заманауи әлемнің негізгі тенденциясы – әртүрлі нәсілдердің, ұлттар мен мәдениеттердің тотальды ассимиляциясы. Жаһандану, иммиграциялық саясат және коммуникация технологияларының қарқынды дамуы және алға жылжыту бүгінгі таңда әртүрлі елдердегі адамдардың мінез-құлық тетіктері мен мәдени дәстүрлерінің үнемі араласып кетуіне алып келді. Франчайзинг мұнда зор маңызды рөлге ие, себебі желі тауар немесе қызметті сатып қана қоймайды, сонымен бірге тұтынушылардың мінез-құлқын өзгерте отырып, белгілі бір мәдени нұсқамаларға ие.
Сәйкестік тесті
Франчайзды таңдау барысын есеппен шығатын некемен текке салыстырмайды. Басты мақсат өзара тиімді келісімшарт болып табылады, үміткерлерді таңдау көбінде «жеңгетайлардың» қатысуымен өтіп жатады, ал франчайзер бәрінен бұрын қолынан жақсы іс келетін «келінге» назар аударады.
Миллионға дейінгі бес қадам немесе KFC-дің құрылу тарихы
Полковник Сандерс қуырылған тауық етін алғашқы болып халық назарына ұсынып, 1952 жылы көпмиллионды бизнесін іске қосқан. Оның фирмалық рецепті араматты шөп пен дәмдеуіштер қосылған қуырылған тауық етінің бөлшектері. Оның стилді портреті дәстүрлі түрде оның барлық мейрамханалық желісінің қабырғасы мен фирмалық қабының сыртында бейнеленген. «Полковник» шені — қоғамдық өмірге қосқан үлесі үшін штат губернатор тағайындаған құрметті лауазымы.
2016 жылдың әлемдік ТОП франшиздері
Соңғы он жыл бойы дүние жүзі бойынша үздік франшиз орнын сақтап тұрған ондаған әлемдік брендтер бар. Олардың көпшілігі жеке мекемесіне қарағанда ашылған франшизге ие. Бұл компания бастауындағы ең тиімді, ең табысты әрі қымбаты болып табылады.
Франчайзинг – дағдарыста дами түсетін бизнес
Қазақстан – франшизді Орталық Азияның өзге елдеріне экспорттау платформасы. Фаст-фудтан басқа отандық нарыққа ретейл, бизнес-қызметтер, білім беру шығуда.
Франшайзингті қалай таңдау керек: франчайзорге 100 сұрақ
Екі адамның алғашқы кездесуі, тіптен көшеде кездескен болса да бастысы одан ары қатынасудың негізін қалайды.
Инно-франчайзинг трендте
Бізде неге Макдоналс жоқ деп менен жиі сұрайды. Оның үстіне Макдоналдс, Subway, Starbucks және өзге де мегабрендтерді тарту жұмысы 10 жылдан бері жалғасып келеді.

< 1 2 3 4 5 6 >